Pagini

marți, 11 mai 2010

de inceput

Hello world! Eu sunt Sabina si mai jos aveti cateva dintre brosele, cerceii si gentutele in care am pus suflet in ultima perioada. M-am hotarat sa le promovez pe blogul asta pentru ca nu mai incapeau pe masa, fotoliul si alte diferite cotloane din camera mea.

Dupa cum am spus si in 'About', ce vedeti aici este un hobby. Acum cateva luni, am avut chef sa-mi fac un fular si niste manusi. Am umblat intr-o zi geroasa si cu zapada pana la genunchi dupa andrele si lana si cateva zile mai tarziu aveam ceva frumos, facut de mine. Apoi mi-am facut o geanta si nu m-am mai putut opri.

Am gasit o metoda de-a ma relaxa si-a face ceva util cu parte din timpul meu liber. Si e foarte placut sa-ti iasa ceva dragut din maini. Daca va plac si voua, va invit sa-mi scrieti. Nu astept numai comenzi, ci si ganduri, critici, sfaturi. :)

Ma intorc la unul din cele 20 de seriale pe care le urmaresc si la o gentuta neagra care se cere terminata de cateva zile.

O lume plina de culori va doresc! :)

5 comentarii (+add yours?)

Stefania spunea...

Felicitari pentru accesoriile facute :) mie imi plac cerceii crosetati, cum fac rost de ei?

Si mie imi placea sa lucrez si sa crosetez cand eram mai mica si port si acum o caciulita si un fular facute cu vreo 5 ani in urma... din pacate m-am lasat :( si cand imi amintesc cate hainute si cate dulapioare de cutii de chibrituri faceam pentru papusile vecinelor :))

Mult spor in continuare ;)

sabina spunea...

@Stefania multumesc frumos! :) daca vrei cerceii, da-mi un mail pe florisiculor[at]gmail.com

si eu impleteam/crosetam cand eram mica si am redescoperit ca inca imi place. la iarna sigur imi fac si caciula, ca iarna asta a trecut repede si n-am apucat. :D

sabina spunea...

* pardon, e florisiculori[at]gmail.com

Stefania spunea...

dupa ce ii vreau pe cei negri imi faci si altii colorati? rosii sau bleu? :P

sabina spunea...

@Stefania da, rosii mai debraga, am materialele la indemana, numai ca putin mai mici. o sa postez zilele urmatoare ;)

Trimiteți un comentariu